Påskafton

Molle - påååsk
Molle med sitt påskägg ;]

påsktuppen/haren kom till mig :D
yäää, jag som trodde han skulle glömma mig. haha

har ätit mycket godis idag,
men har på något konstigt sett inte ätit något alls ur mitt eget ägg :P
var ute hos farmor och farfar idag hela familjen, härligt faktiskt
ibland är det riktigt trevligt att träffa släkt..
mina kusiner - snälla och söta som få :P
god mat hos fa-fa iaf :)

Pils har gått och skaffa sig en blogg ;)
yäää. bra att fler gör det tycker jag. haha.
men han är dock för lat för att skriva något kul, grrrr

finns fullt med vårtecken ute nu!
såå mysigt ute, känner verkligen att våren är här och sommaren är nära :D
inlines FFS!

Nej nu ska jag göra något åt mitt liv.
Påskpuss


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanjohanne

Hi, very nice site! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback