spendera pengar is the shit!

[elins comment]
var i härliga uppsala med cisspiss och mattan idag :D
myyys, träffade elin och kajsa, käkade kebab meal på suffets! gott!

tog bussen till skopunkten och köpte tre par skor och ett par gummistövlar
mina efterlängtade gummistövlar :D yäää!
köpte även ett par brillor och en ringklocka, haha.
en bikini och lite annat småskit slank ned också ;)

fulade oss på ikea och tog en glass på donken, lyckad dag!
btw, mor och far är skylldiga mig typ 900:-, häääärligt!

TO YOU TO ME TO MAT
TO YOU TO ME
TO MAT
- jag vet., vi har dålig humor ;]

jens och jag har lirat wow ikväll, haha, vilka noobs vi är (inte geeks) ;P

[- FEST IMORGON! -]
- man kommer ju fan vara bakis hela lovet ;P

Kommentarer
Postat av: Tristanmagnhild

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

Postat av: Tristanmagnhild

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-10-06 @ 13:35:20
URL: http://tristanmagnhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback