7 veckor - 7 Kokostoppar

Kista snart då..

"Du kommer att bli rånad"
Jonas "lillebror" Erksson

Förde över pengar nyligen till mitt konto :/
damn, jag kommer göra slut på mina pengar som jag har varit så duktig att spara.

kommer typ bli att jag köper upp allt också,

jag mena, typ jeansrea?

shit, ska nog föra över lite mera pengar ;D

Igår, eller rättare sagt i förrgår, så bestämde Fredrik och jag oss för att bli nyttiga,
under perioden av sju veckor ska vi vara nyttiga,
det enda vi får äta är sju stycken kokostoppar ;P
så det ligger sju små stackars kokostoppar i min frys just nu,
shit jag kommer äta alla samma dag :/
men det gäller att hushålla :P

ska kila nu, vet inte när de kommer!
typ snart?
Cissi skulle tydligen köra ;D

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du kommer bli rik! ^.^

"Cissi skulle tydligen köra ;D"
:|

2006-08-21 @ 14:24:00
Postat av: cissi

ja, jag skulle tydligen det ...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback