American Carshow

fredagens fynd var helt klart:
Tvåpack Euroshopper-tandborstar för 5,90:-

Var riktigt trevligt hemma hos Karro i fredags :]
blev lite sur på Elin och Jossan bara som var så jävla nyttiga!
morr på er tjejer! själv satt jag och åt gois som en jävla gris ;D

började iallafall kika på någon film karro hade fått från BraFilm,
den verkade på tok för seriös, bytte till Naken.
mongofilm, men den låg iallafall på min nivå^^
Elin och Karin drog hem, Jossan, Cissi och jag sleepovrade.


drog in till Uppsala sen på lördagen,
Jossan drog dock och tränade istället :|
..men fick med oss en liten Lollo :D
Karro och Lollo åkte buss medans jag och Cissi åkte bil med Fredrik.

hittade en superbillig parkering i uppsala,
jag fick tillochmed betala halva summan :D
...eller ja, fick och fick, haha

fick springa runt lite och leta efter en automat,
det var ju ett inträde som låg på 60kr.
trevligt-trevligt, fick tillochmed betala Fredriks inträde,
fick ju hjälp av henne som tog betalt, GirlPower!

kikade på bilar och roligt folk^^
hittade en hel del man skulle kunna tänka sig att köpa!
så blandannat två jättetuffa 240's ;D
något att sikta efter? ;P

Fredrik köpte sig även en liten fin modellbil,
var ju ett självklart val då vi hittade en 240.
priset kan ju iofs diskuteras.

åkte hem sen runt fyra, halv fem.
stannade vid kokosbolls-gubben,
frågade efter havrebollar, men det fanns inga :/
kände mig lite tvungen att köpa något,
så det fick bli kokosbollar :D
nu har jag dock gett bort hälften.

lämnade cissi vid sin cykel och sen åkte vi hem till mig,
blev att han stannade på middag,
men sen tvingade jag hem honom runt fyra på natten ;P
var mäktigt trött!

vi hann med en hel del faktiskt,
gjorde egna tattoos blandannat, haha^^

Fredrik hjälpte även mig att köpa en router från WebHallen :]
snart har jag internet på rummet!
blev en trådlös variant så mamma skulle slippa sladdar och skit, haha

bokade även BjörnBröder 2 på cdon.com :D


vaknade faktiskt redan kvart i elva idag :D
yey, käkade supersmörgås och drack mjölk.
idag blir det att slipa en stol och käka godis,
att ha ångest införs skolan kommer även hinnas med.
grrrr, magvärk.


Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag hoppas du har en VÄLDIGT TJOCK plånbok!

2006-08-20 @ 12:25:58
Postat av: cissi

avundsjuk!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback