Becca och Revvy, oj.. ehm... Becca och Fredrik

blev inge klubbholmen igår,
mamma tyckte inte det var någon mening att åka ut,
då hon kom om hem lite senare än beräknat :(
damut!
...blir lite klubbholmen idag istället ;P

slipade inte hela stolen igår, oväntat^^ haha
fixade bara till det som inte går att slipa med maskinen.

cyklade ner till Vita Elefanten runt halv sju,
eller, ja, pappa cyklade, jag satt på pakethållaren^^
men han kan gott behöva träna upp sina tandpetarben lite granna.
ojoj vad gott det var och ojoj vad mätt jag blev :]
..men det är väll också det som är meningen med att äta?

blev hämtade av rev.. fredrik runt åtta, (sorry, kommer aldrig lära mig!)
åkte ut till becca i grillby!
gick dock till fel hus två gånger innan vi hittade det rätta ;P
kul att träffa flickan igen.
hon har ju haft fullt skå hela dagarna,
inte amanda-dagar direkt, haha
ypperst trevligt ute hos henne :]
..men sen blev hon trött och skickade hem oss^^

åkte till öb's parkering då vi hade körlektion nummer två.
gick bra tycker jag faktiskt ;)
skön kille det där alltså.

...snart ska vi åka ut till klubbholmen,
idag ska vi faktiskt det ;P
haha, orkar inte slipa, fast jag borde :/
men nej, usch.

Pusskram

postlåda
postlåda som väntar på att svälja mitt brev.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

NEJ! Bort från lådan! >_

2006-08-06 @ 19:21:52
Postat av: Fredrik

och det är väl bra att du "försöker" iaf ...

2006-08-06 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback