En helt vanlig dag med Cissi och Amanda!

mötte cissi igår vid bresse,
hade hunnit mulnat upp lite när vi kom..
men det var bra, båda är typ trötta på solen.
jag iallafall vill ha regn, mjukisbyxor och strumpor :]

blev ett väldigt långt dopp eftersom vattnet var så skönt,
kan dock inte påstå att vi "badade",
vi stod mest och snackade skit som 
cissi skrev.

åkte hem till henne sen och funderade på vad vi skulle göra,
kom upp en tanke om måndagskväll.
det skulle dock börja 30 minuter senare och vi var i bikini med tomma magar :/
jag föreslog "ingen mat", men det gillade inte hennes pappa, håkan ;P
så vi hjälpte honom att baka pizza,
fick till det riktigt bra tycker jag :)
mumsigaste pizzan på länge^^

fixade mIRC till cissi :D
kom dock inte ihåg hur man gjorde vissa viktiga inställningar, menmen
hon fixar nog det där ;]

cyklade in till stan igen, då jag hade väldigt godissug,
maxi hann dock stänga, så vi åkte til donken istället.
jag tog en glass med kolatopping + extra chokladtopping ;P
fick istället en glass med chokladtopping + extra kolatopping,
enköpings donken fixar det bara inte ;P
sen när vi skulle lämna donken var det någon(??) som vinkade till mig :/
jag såg glad ut och vinkade hej vilt tillbaka ;P
haha, börjar fundera lite på vem det var.. hmm :S

hann även med att köpa ett frimärke innan vi donkade..

drog därefter till statiol, köpte två 200g chipspåsar, gräddfil, dipp och lite godis :)
sen posten med brevet..
och sen till hamnen och picknickade, haha
mysigaste och knasigaste jag gjort på länge!
love you! <3

när vi satt där och picknickade kom vi på världens idé,
det kommer bli så kul :D
haha, bara han inte blir sur ;P

cissi och jag ska träffas idag igen :D
hon skulle typ ringa tror jag, typ när hon var klar med hästen osv.
då ska vi fixa våran superidé ;]
ska även få min mobli som jag glömde igår :@

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

...hm

2006-08-08 @ 12:35:11
Postat av: Pils

:|

2006-08-08 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback