Fest hos Koffe :]

tommy

tog sällskap med eddie och jens ut till koffes stuga,
som förövrigt är röd och ligger i kolarvik.
jarno, jens, pils och jag drog ut med jens pappa, jörgen, med deras båt :]
killarna ville åka wakeboard och ring efter båten.
jens var förvånasvärt bra ;P haha

grillade min jäävla kyckling som konstigt nog blev smarrig.
hade ju köpt gourmetomater och potatissallad till^^

hade några roliga cider att smaka,
mor och far gjorde ju en tripp till Danmark förut :D

heltrevlig kväll!
dock är mina pengar på mobilen slut -.-
åkte med revvy och tommy hem,
fick skjuts av Revvys mamma :]

kikade på poker på tv när jag kom hem,
sällan jag kikar på det. haha

tittade på film "imorse", typ runt halv två.
En dag i livet hette den :)
en mysig film må jag säga.

en dag i livet

nu ska jag ut och övningsköra med mor,
ska bli proffs på att köra bil ;;D

Pusskram



synd att folk ska bli ledsna/sura bara.. :(

Kommentarer
Postat av: Fredrik

ju94fafrurstratioweafn

2006-08-02 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback