Fest hos Sanna :]

fick skjuts ut av revvy, tommy och jennie ut till sanna.
riktigt trevlig fest må jag säga :D
revvy hade med sig kir som vi delade på^^

måste bara nämna att sanna hade de sötaste hundarna, OMG!
en liten valp som hette solo, eftersom han var den enda valpen i kullen ^^
sen hade hon ju lilla candy också, ojoj!
plus valpens mamma och en annan söt hund! fyra stycken!
mäktigt avundsjuk jag är :/

..fast jag har ju min bästaste! ;D

candy
candy^^

igår fixade pappa två till stolar att slipa :/
nu har jag sex stycken och jag har endast gjort två... grrrr
det finns ju även ett bord som hör till också, damn!
aja, pengar är pengar ;P

nu ska jag ut och slipa lite, vänta på att mamma ska komma hem,
då ska vi ut till klubbholmen och förbättra på solbrännan lite^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Argh! Vilken cool hund!

2006-08-06 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback