Fredrik's place.

jaha, då var killarna  i Bulgarien,
både teknikarna och naturarna ^^
gonna miss you! ♥

hängde med Fredrik till skroten igår,
gick runt där aslänge, men det var ganska så kul måste jag erkänna^^
plockade diverse delar från olika 240's.

sen runt typ nio halv tio cyklade cissi och jag ut till Fredrik,
skulle ju lämna vårat lilla paket ;P
möttes vid Boglösa kyrka,
gick fan riktigt fort att cykla ut.

han hade fått till det riktigt fint i sitt rum,
städat och fint, är ju så man själv vill gå och städa sitt eget :|

paketet var allt annat än förväntat, haha.
shit vilka jävla mongosaker, haha.
men som cissi skrev i sin blogg, allt går ju att använda.
tillochmed tampongerna om man har lite fantasi :)

fick även chans att träffa hans två söta labradorer, Yang och Bugg :]
lika underbara som Molle, förutom att de gör vad man ber dem^^
våra hundar kanske skulle ta och leka någon dag?

lirade ps2, cissi och jag ägde ju lätt^^
ganska kul bilspel må jag säga, alla "vanliga" bilsorter fanns :]

var ju tänkt att vi skulle cykla hem sen också,
men det regnade ju så förjävligt :)
blev att vi sov över istället.

hmm :/

kom hem runt två idag,
gick direkt ut med hunden.
därefter gjorde bror och jag lunch, sallad :D
tog hans moppe till ica och köpte dressing, majs och bröd.
blir nog lite mer sallad om ett tag! ;)

ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt,
förmodligen äta glassbåtar i stora lass :D
har ju cyklat 2,6mil nu, det är jag värd!
men imorgon däremot ska jag hem till Tommy med Fredrik, ska byta skal, yey!
då kan pappa och jag åka till västerås och hämta min mobil <3

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

glass is the shit :P

Postat av: Fredrik

Men shit, passande bild :p

2006-08-15 @ 23:06:41
Postat av: Olaielsa

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-17 @ 10:21:08
URL: http://olaielsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback