Härlig dag idag!

jag har varit dålig på sistone att skriva ordentliga inlägg,
men jag och Fredrik har ju haft fullt upp med routern.
igår testade vi det absolut sista, vi fösökte med ett nytt modem.
.. men utan resultat.
positivt: tack vare den här upplevelsen har jag blivit en väldigt bra förlorare.
menmen, The War is not over.

idag börjar jag sent, fem i halv elva för att vara exakt.
kommer dock inte göra det varje fredag,
individuella vaket ligger ju på fredagsmorgonen, tjejidrott!
men det är ju en kul kurs, så den kan man gå upp tidgit för.
det är skillnad om det vore engelska.

fyfan vad jag hatar engelska,
förmodligen för att jag inte känner mig bra i det.
- vilket förmodligen beror på att jag inte är det.
min lillebror äger säkert upp mig i det ämnet, morr!
.. och jag som valde kurs c frivilligt!
jag får lixom ihop poäng utan att läsa den kursen, menmen,
det är bra att läsa lite extra,
sen är det ju bättre att läsa c-kursen i engelska och få ett G
...än att inte ha läst kursen alls.
kursen läser vi även med andra klassen.
men det som även tar emot är att vi har bytt lärare,
det kändes ju bra med Olle ju,
han visste ens starka och svaga sidor, vilket är positivt.
aja, jag går i skolan för att lära mig, inte för att vara ett proffs.
prestera, prestera, prestera, prestera, prestera, prestera.

har ingen kemi heller idag,
så det blir att vi slutar efter engelska, vilket är 11:40
yey, då ska jag hem och lata mig,
fast ska vara lite duktig att städa rummet om jag orkar,
vilket jag måste orka,
jag får krupp och mamma får krupp annars.

hittade föresten ett schema-program nu,
hoppas det funkar bara :]

nej, frukost nu! :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pils

Engelska is the shit ffs!

2006-08-25 @ 23:18:02
Postat av: Fredrik

Engelska ftw!

2006-08-27 @ 02:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback