Home Sweet Home.

eller som vi säger på svenska:
Borta bra men hemma bäst!

har varit och simmat idag :]
simmade 40 längder, bättre än ingenting alls ;D
riktigt skönt faktiskt.
får se hur jag gör imorgon..
har ju som sagt inget individuellt val eller fysik,
slutar redan efter andra lektionen, dvs. innan tolv.
då ska man ju nästan passa på att simma några längder.
men man ska väll inte överdriva? haha xD
jag mena, träna två dagar i rad, ojojoj.

på fysiktimmen idag hann johanna, cissi och jag med väldigt mycket,
gjorde hela labben plus att vi kladdade ner labbrapporten,
eller som jag sa "rabblapporten"
ska skriva rent den nu hade jag tänkt :)

får se om jag gör svenska, engelskan ochj matten sen :/
hmm. grrr!

nej nu ropar mamma, mat!

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback