Kalkstensbrottet!

var till kalkstensbrottet idag med mamma, jonas, emil och anna :]
hur mysigt som helst!
visst var det lite svårt att hitta dit,
men vi hade ju anna med oss ;P
när man hade parkerat bilen fick man gå de lilla sträckan på 2km.

kalkstensbrottetkalkstensbrottet

det är fan något alldeles speciellt med kalkbrottet!
vattnet är helt blått, som ni ser.
sen bor det även små kräfter där..
..finns även fiskar som ska hålla vattnet rent,
vilket det lyckats ypperligt med ;D
när man står med vattnet upp till bösten ser man fötterna :O
annat mot mälaren, haha

fikade på saft och icas "badbullar",
mamma hade slagit till på stort,
fyra stycken var :D
jag mumsade i mig tre stycken,
matvrak som man är.. haha

åkte till icaBergvreten och inhandlade mat,
tog hunden och promenerade därifrån,
kom hem samtidigt som mor, jonas och emil.
tsss, powerwalk :P

kikade i brevlådan när jag kom hem,
säger bara morr Morr MORR!
...det eviga kriget har just börjat!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

Jag tycker det började redan igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback