Lagom-förvirrade-Amanda

imorse när jag skulle borsta tänderna var jag hur nära som helst att spruta på jonas hårgéle istället för tandkräm :/
men som tur var kom jag på mig i sista sekund ;D

och det var inte allt..
kom hem idag och såg att keson stod vid brödskålen,
ojdå tänkte jag och slängde den, sen kikade jag i kylskåpet, där låg brödet xD

haha, jag måste varit lagom förvirrad imorse.

engelskan idag var faktiskt inte så falrig som den verkade ;P
överlevde faktiskt!
fick dock en tråkig bok vi ska läsa,
It's a sin to kill a mockingbird.
grrr, jag hatar att läsa.
menmen, Margareta, engelskaläraren, verkar iallafall bra :]
hon är dessutom Elins, Cissis och min projekthandledare!

efter lektionen kilade vi och åt en snabbis med mickan,
därefter blev vi upphämtade och körde iväg till systemet :]
jag köpte mig tre cider och en Kir,
perfekt för nästa helg :D

nu blir städning av rummet samt rättning av svenskan,
svenskan kanske jag skippar dock, haha, blir kanske lite matte?
hmm.. kommer nog bli att jag inte gör något alls, som vanligt.


äntligen BjörnBröder 2! :D

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Matten kommer bli gjord. ^^

2006-08-27 @ 02:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback