Ny lista!

Favoritcafé: Där mina vänner befinner sig :]
Favorittidning: Elle, Cosmopolitan, Veckorevyn
Bästa saken som hände i sommras: Har ingen speciell sak, det mesta har varit toppen!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina gråa mjukisbyxor
Längd: 168cm
Byter gärna garderob med: Nichole Richie
Vanligaste färgen på mina kläder: Jag har nog väldigt varierat
I sommras gick jag klädd i: Min bikini!
Men absolut inte i: Mössa
Byxa eller kjol: Byxa
Sminktips till allmänheten: Sommarbrun och fin, mascara räcker!
Senast utlästa bok: Carolina Gynnings jälvbiografi
Mitt rum kan beskrivas som: En gott&blandat-påse
Mig själv med tre ord: Ett ord räcker; flummig
Jag tränar: Inget för tillfället, men hakar på esk till hösten
Jag ville bli när jag var liten: Kock på tv ^^
Nu vill jag bli: Oj, tänk om man visste det!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Gladhumör
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar, musslor.. ja, ni fattar
Kläder just nu: "överst i garderoben"-systemet
Vad sa du senast: "Han åt sallad" till mammas fråga "Var åkte Jonas?"
Fisk eller badkruka: Fisk med en touch av badkruka.
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Spelar du nåt instrument:
Det beror på var jag befinner mig ;]
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Oj, det finns så många!
Har du några homosexuella vänner: Det kan nog hända :P
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tre typ
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja, men inte överdrivet som vissa.
Snarkar du? Ja, så kvinnligt ;P
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Japp
Äckligaste insekten: ALLA är fan äckliga, förutom humlor som jag typ är kär i.
Största svaghet: Djurbabys
Det här är jag bra på: Argumentera med min familj.
Bästa bok? Grr, hatar böcker.
Vad vill du jobba som? Vet ej :/
Chips, morötter eller godis? Skulle behöva välja moröter, men jag väljer chips och godis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Stökigt, grr
Gungar du på stolen? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Gillar du att sjunga? Haha, själv, i duschen
Anser du att du är stark? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te, dricker flera liter om dagen på vintern
Har du en besatthet? Nej. Eller okej, det har jag nog..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

argh! >_

2006-08-15 @ 23:10:49
Postat av: Fredrik

>_

2006-08-15 @ 23:13:21
Postat av: Fredrik

AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!! >_\

2006-08-15 @ 23:13:39
Postat av: cissi

Mår Fredrik bra?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback