Övningskörning :]

var i klubbholmen idag en sväng,
tröttnade dock ganska fort.

men det är alltid kul att se att folk fascineras över molle,
haha.. de är kanske inte så ofta som de ser dykande hundar^^
.. vad vet jag lixom ;P

hämtade bärbara idag och skulle ringa cissi,
precis när jag ska slå numret ringer det,
då var det cissi ffs! :]
har saknat henne <3


övningskörde idag efter maten, yey

gick helt okej, förutom min supermiss ;P

tsss.
visade även mamma mina märken jag gjorde i lördags efter rivstarten^^
hon tyckte typ dom var mesiga :P
"De  var ju typ inge svart ju"
...jag gick snabbt därifrån och skyllde på fredriks däck. haha

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Är hon knäpp?!
BÄSTA rivstarten någonsin och så får du klagomål!

2006-08-07 @ 02:29:36
Postat av: amäända

jag vet! :/ jag ska nog be henne visa hennes rivstarter ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback