Redan skoltrött :/

fick BjörnBröder 2 i brevlådan igår! :D
yey, måste typ kika på den ikväll.. eller kanske i helgen :]

hämtade routern igår med Fredrik,
lyckades ta med mig för lite pengar,
trodde en hundralapp var en femhundring ;P
menmen.. tur att man kunde låna.

försökte få igång grejset,
gick inte riktigt som vi ville.
det var något med skink- och ostmackor som krånglade till det hela.
idag ska vi försöka igen,
hoppas på lite hjälp av bögjävlarna kanske?

... blev lite sent igår :/
kom i säng strax efter tre.
men det var trevligt :]

första dagen var helt okej,
fick schemat osv. dock stämde inget schema överens med något annat,
aja, vi slutar iallafall tidigt på fredagar vilket kan vara trevligt :D

ändrade även mitt individuella val igår.
fick ju från början medicinsk grundkurs,
som jag dessutom inte ens valde! morr!
bytte till Elin, Programmering A&B.
..om jag tröttnar så kan jag alltid bara skita i kursen,
mina poäng tillåter mig det ;D yey!

nu ska jag sticka till skolan,
MEN det regnar, grrr.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu ska det fan funka.

Sorry för strecket som fattas på 22 nu ;/

2006-08-23 @ 10:26:02
Postat av: cissi

inga kaviarmackor??

2006-08-23 @ 14:05:11
Postat av: amäända

Fredrik: vet du vad, det är lugnt ;P

Cissi: nix, inga kaviarmackor där inte :P

Postat av: Ingrid

Waha! Kikar tillbaka.

2006-08-23 @ 17:37:50
URL: http://timotej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback