Regniga häärliga dag :]

Blev väckt av telefonen strax innan tio,
men det gjorde inget.. hade satt alarmet fem minuter senare.
det var mamma som ringde, minns inte ens vad hon sa^^
haha, hoppas det inte var något viktigt.


gick ut med hunden på en gång,
härligt väder ute!
faktum är att jag är seriös,
har längtat efter det här vädret! ;D
idag kan jag ligga inne och titta på film hela dagen..
.. i mjukiskläder och strumpor :]

hade iallafall den snyggaste outfiten när jag gick ut,
mjukisbyxor, rosa gummistövlar, militärmönstrad jacka och ett gul/rött-paraply.

fick låna Jonas jacka, en annan har ju slarvat bort sin egna :/

plus att min andra jacka glömde jag ute i lillkyrka.

..man vill ju inte direkt gå i kappa när man har mjukisbyxor.


idag är även den perfekta dagen för grodfångning^^
får se hur det blir med den saken.


blir att jag/någon annan ringer telia idag,
fyfan, inte ett skit funkar ju, seriöst.
och jag som har en fyjävla hemskt bloggbehov,
bloggar faktiskt mindre än vad jag skulle vilja.
men iallafall, det kanske inte är uppkopplingen det är fel på,
vilket jag starkt tror att det är, men anyway,
Fredrik ska kika på det innan vi drar till Tommy.


..sen måste vi ringa atea också om Xp-skivan,
Jonas och hans kompisar är ju som dom är ;P

funderar om jag ska fylla på mobilen och smsa killarna,
hör hur de har haft det och så :]


Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback