TOOORSDAG??

bytte skal med Tommy igår :]
därefter åkte Fredrik och jag hem till mig och spelade tv-spel,
Tommy jobbar och har sig ju.
upptäckte när pappa åkte till jobbet att klockan var rätt mycket,
vi slumrade till och vaknade runt nio igen.
..somnade igen och vaknade senare, haha
fick tillochmed ner en frukost i hans mage, tufft!
plus en glassbåt innan han drog, vinst!
Sony Network Walkman NW-E003P 1Gb PINK
fredrik kom fram till vad det är som krånglar med mitt internet,
väldigt bra :]
vill kräva ett nytt modem av telia ;D

hämtade mp3:n idag,
var lika fin som jag trodde.
...dock lite bökigare att lägga in låtar,
för att de ska kunna spelas upp behöver man ett speciellt program,
lite drygt faktiskt!
men om man skulle vara hos någon kompis så kan man ju lägga in låtar,
man behöver ju ingen sladd :D
det går inte att lyssna på dem på en gång dock..
...men man kan fixa det sen när man kommer hem isåfall.
så är det ju precis med ipod också, att man behöver ett program alltså.
aja, det blir bra det där :]

tihi, hittade ju även en groda idag på tomten,
mamma och jag sparade den i en låda med lite plast över,
som vi själfallet hade gjort lufthål i^^
hade ju tänkt att spara den lilla krabaten,
men han hade rymt när jag kom ut nästa gång.

pappa hämtade även min mobil från lagningen :]
har saknat den!!
..så nu är nästan allt frid och fröjd i Amandas liv.

mötte Hannah och Hanna på stan lite senare, strax efter åtta.
de jäntorna ska förövrigt ha artonårsfest snart :]
fick en inbjudningslapp idag, yey!
de köpte iallafall en varsin öl på oleary's, själv köpte jag inget alls,
inte ens en cola^^Pringles
var typ inte sugen.. (..blev senare dock!)
trevligt att prata med flickorna,
verkar gå bra med körningen för dem ;D
goodie!

fick sånt otroligt godissug sen när vi skulle hem,
tog cykeln min och cyklade ensam till statoil upp vid donken,
köpte Pringles, cola och choklad ;D
oj, men det var cykelturen lätt värd!
riktigt skönt att cykla må jag säga,
fick även lite trevligt "sällskap".

är fortfarande chockad över att det är torsdag,
det borde typ vara onsdag :/
aja, det är inte bara jag som är chockad över det plötsliga hoppet i dagar.

har för tillfället förtärt 210kcal i form av cola och snart 840kcal chips :|
aja, det är ju bland de sista dagarna av sommarlovet :P
spelar lixom ingen roll om jag blir en tjock gris nu.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

DET ÄR ONSDAG :((((

2006-08-18 @ 00:17:58
Postat av: cissi

Ät, kvinna ät!!
Jag vill ha ngt mjukt att krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback