Trött Onsdagsmorgon

trevlig dag igår, slutade redan halv tolv,
så jag var hemma runt tio i tolv :]
borde ha det så varje tisdag -.-

gjorde matte igår,
nu har jag endast cirkus tio tal kvar,
det ska jag göra på min två timmars lunch.
lär ju hinna.

fredrik var här igår, trevligt :D
tittade på She's the Man!
haha, askul film, måste ses!
"Girls with asses like mine, don't talk to guys with faces like yours"

nu på morgonen har jag ingen svenska,
börjar lite senare till religionen, kl. 10:05
men duktig som jag är ska jag jobba på "svenskalektionen",
måste verkligen börja med svenskan nu.
den ska typ vara klar på fredag tror jag:/

det är väääldigt kul att lärarna gillar att rivstarta iallafall, shit.
redan fyra prov inplanerade.
religion nästa vecka och kemi två veckor efter det.
sen ska vi ha två till kemiprov med tre veckors mellanrum.
morr!
väntar bara på att Olle ska sätta datum för romantiken.

aja, shinga nu.
gröt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Nikolaimaja

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback