"(...) under Enköpings Redovisnings Service AB, där jag kan dofta på theet."

drack mitt äppelpaj-the idag som jag köpte ipå lunchen :D
mumma för det :]
finns att köpa på hälsokostaffären i stan för endast 19:-

Cinnamon Apple Spice

idag när jag var på stan med cissi köpte jag inte bara theet,
hann även med att köpa:
"Ja, om inte gud vill hjälpa en får man lov att göra ngt åt det sj, så det så!!"
blir nog bra det där ska du se :]

"Jag trivs bäst här, under Enköpings Redovsinings Service AB, där jag kan dooofta på theet"'

Enköpings Redovisnings Service AB
internt skämt.

tänk så kul man kan ha över så lite,
vilken tur att jag har dig!
jag älskar dig!

Analåkte hem en snabbis inna jag drog till jens,
smakade på theet och tog en nektarin.
trevligt att träffa pojken igen! ;D
fin present fick man också.
killen har koll ;P

middag blev hämt-sallad från Boulevard :)
gott, trots att dressingen var vattning och pastan sur.
resten smakade som det skulle.

åt som vanligt för mycket,
så magen ser fortfarande ut som en ballong
trots att det var flera timmar sen jag åt. that's life.

måste verkligen fixa svenskan imorgon, grrrr.
börjar inte förrän 10:20, så jag får fixa den imorgon bitti,
nu orkar jag liksom inte.
sen måste jag börja med religionen också,
vill inte sitta i helgen.
damn, för mycket att gör på för lite tid.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

väldigt kul internt skämt :D

2006-08-31 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback