yey!

fick pengar av broder igår till ny mp3 :]
beställde en från datorbutiken nyss.
blev en Sony Network Walkman NW-E003P 1Gb PINK

Sony Network Walkman NW-E003P 1Gb PINK

brydde mig mest om utseendet om jag ska vara ärlig,
vilket jag gillade starkt!
det här blev lite "tillfällig" mp3,
men den kanske visar sig fungera riktigt bra, vad vet jag^^
..får köpa mig en fin ipod sen.

vaknade sent idag, halv ett typ! :O
usch, sova bort sommarlovet -.-

senare idag ska vi ut på landet,
äta middag med farmor och farfar,
blir en pizza inne i strängnäs :]
de vill nog träffa emil en sista gång innan han drar till USA på lördag.
hans plan går strax innan åtta på morgonen,
så vi ska åka redan fem hemifrån^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du borde köra ;)
Vägen dit är SKITKUL!

2006-08-10 @ 14:58:10
Postat av: Paulina

iPod is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback