Dan före dopparedan

Igår gjorde jag knäck och ischoklad med mamma, av någon konstig anledning blev ischokladen cp, men knäcken blev perfekt.  Efter det så åkte Fredrik och jag och handlade, blandannat diverse grejer till Yvonne, hans mor, och pepparkaksdeg och smarties till oss. Vi skulle ju baka pepperkakshus ^^

Det blev rätt så sent innan vi kom hem, eller ja, klockan var väll iallafall nio. Kändes inte riktigt som man ville baka pepparkakshus då, så det gjorde vi idag istället. En fin liten ritning hittade vi på internet så sen var det bara att sätta igång. Efter en del svordomar blev resultatet detta:

Pepparkakshus a la Fredrik Amanda

Lägg märke till Fredriks fina istappar som hänger ned från taket :)

Åkte hem sen runt halv fem, mor ville ha hem mig eftersom det var dagen innan julafton, även kallad dan före dopparedan. Men innan jag åkte fick jag ett fint paket av Yvonne, ett jättesött silverhalsband i form av ett hjärta. Love it!

Dagens bild blir på David Beckham, #23 Real Madrid
Titta och njut flickor.. för min Fredrik får ni då inte spana in, även om jag vet att det är svårt.

Beckham ^^

Nu ska jag ner och kika på något på tv. Får se vad det blir, lite knäckätande kanske det också blir.. vem vet ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

ehm, jag vet. ^^

Postat av: Eirikrachel

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-01-26 @ 09:00:08
URL: http://eirikrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback