Ingen foto idag, SOM VANLIGT!

Sitter med Estets bärbara datorer, meningen är tror jag att jag ska titta på bilder, men vad gör jag? - Jag bloggar :P Jag släpade mig hit idag endast för att jag skulle få kamerorna av Charlotte, men som vanligt är kvinnan "sjuk". Men Benny sa att hon hade sagt att hon skulle fixa det under veckan, vilket jag hoppas att hon håller.. FAN FAN FAN! Jag ska skicka iväg ett litet mail till henne tror jag, fast jag ska skippa mina svordomar.

Efter fotot blir det stan, ska köpa någon julklapp tror jag, vad vet jag inte.. eller där ljög jag, jag vet en sak jag ska köpa. Resten återstår att se.

Nu ska jag kika lite på foton.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du svär mycket :(

Postat av: cissi

Charlotte är en menlös människa, nu är det bevisat, vilken julstämning hon skapar :/

2006-12-19 @ 20:06:30
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: frida

har också haft den där uuuunderbara kvinnan :S hon va nog borta frn mer än hälften av våra lektioner å man lärde sej Nada !

2006-12-19 @ 20:33:13
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback