Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering av bloggen.

Anledningen till att det har blivit så lite bloggande är att jag har haft så otroligt jävla mycket i skolan. Så den tid jag har haft som "ledig" tid har jag tillbringat emd min pojkvän, inte bloggen.

Jag tänkte börja med att ta igen lite bilder jag missat, den 14:e, 15:e, 16:e, 17:e och dagens 18:e.

Apollo 14. Månlandning.
Apollo 14

Det här ska då föreställa lilla jag på min femtonde födelsedag,
den tillbringade jag, ehm, på golvet?
Min femtonårsdag

Visste du att en elefan kan väga sex ton?
elefant

En fin 17 tum.
Acer Ferrari F-17
Då man är arton kan man gå på krogen och dricka sig redlös.
.. eller ta körkort, tatuera sig, bli lagligt medlem på mysko hemsidor,
eller helt enkelt vägra göra allt som ens föräldrar säger,
"Jag är arton, du bestämmer inte över mig"
:]

Dagen har jag mest tillbringat med att plugga kemi, eller ja, försökt att plugga. Fy helvete vad svårt och jobbigt det är. Blir nog inte mycket sömn i natt :/

Har även försökt att klura ut vad det var Matilda hade skrivit i sina anteckningar :/
Ser ni vad det står? [Facit finns längst ner på inlägget]

Dahlin visste inte vad det stod. Inte heller Elin, Fredrik eller Cissi, men de chansade iallafall.
Elin: enzymitej
Fredrik: eazgmikej
Cissi: "antingen står de ngt med enzym, eller sä står de energi"

Ja, hmm, jag var minst sagt förvirrad. Men jag tog iallafall telefonen och ringde Matilda sen efter att hennes träning hade tagit slut... spänningen var fram tills dess olidlig.

wtf?

Nu ska jag läsa igenom kemin lite ytterligare, fan vad jag kommer att bli sur ifall jag får G i slutbetyg. Då jäävlar går vi till rektorn Cissi. Vi förtjänar då mer!

Pusskram

Facit på Matildas handstil: Enzymsteg.
Vilket man kan se nu när man vet det.




.. älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag med ^^

Postat av: Loketine

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-12-02 @ 08:43:11
URL: http://loketine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback