Juldagen

Gårdagen var mysig, precis som en julafton ska vara, om vi bortser från att snön inte befann sig där den skulle. I och för sig så hade förmodligen tomten det lättare att ta sig fram igår, skönare klimat liksom. Fast asch, tomten kunde gott stå ut, han bor ju annars på Nordpolen, menmen.

Fick en hel del fint igår :]

Av Fredrik fick jag en ny webcamera, vilket verkligen behövs. Den jag hade innan sög verkligen, dessutom var det inte ens min egna. Fick en Logitech QuickCam communicate STX, om det säger er något ;P

Adidas 3SA SL TracktopPjamasbyxaPjamasöverdelMamma och pappa:
♥ Levis-JeansSminkbox
♥ Två toppar
♥ BH-set
♥ Hipsters
♥ Hot Hips
♥ Sminkbox
♥ Hamstergård
♥ Hamsterhage
♥ Hamsterskål
♥ Adidas Tracktop
♥ Supersöt pjamas med tillhörande mysstrumpor

Body WashEmil:
♥ Bath and Body Works produkter med doft av Cherry Blossom:
   Body Wash, Body Cream, Bubble Bath, Body Splash
♥ Väska
♥ Diadem med renhorn ^^

ToffiefeeJonas:
♥ Halsband
♥ Längre top

Molle:
♥ Fyra smartiesrörSmartiesParis Hilton - Just me
♥ Chokladask
♥ Cashewnötter

Farmor och farfar:
♥ Parfym, Paris Hilton - Just me
♥ Pengar

Mormor och morfar:
♥ V-ringad vit och beigh-randig finstickad tröja.

Jag är mycket nöjd över mina julklappar, det enda som ska lämnas tillbaka är hamsterhagen. Rut är ju så jävla atletisk av sig så efter en millesekund kom hon på hur hon skulle kunna rymma från den. Ack, man blir tokig på den där hamstern.

Var nyligen hos kusinerna och hjälpte dem med Andreas nya mp3. Visade hur man skulle göra för att lägga över låtar osv. Laddade även hem Limewire åt dem så de skulle kunna fylla den med musik också :] Tjänade en liten extra slant, haha, perfekt!

Nu tänkte jag fixa ordning presenterna som ligger lite här och var i rummet.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Shit vilken snygg adidas jacka! :3

2006-12-29 @ 02:21:46
Postat av: Tristanzainab

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback