Nittonde december, ångest och kemiprov.

Fan, Fan, FAN, FANFANFAN rent ut sagt. Hatar kemi! Men vafan, nu är det slut, hoppas jag verkligen blir godkänd idag, fan, om Gud kunde vara lite barmhertig och ge mig VG så skulle jag göra vad som helst, nästan. Kemi B är väll typ 100 eller 150 poäng?
Nivea Volume Shine
Nivea Pure Energy
Igår fick jag mina premier från Vecko Revyn, åhh, nu tänker jag på Fredrik.. Revyn - Reveny. Saknar honom! Men iallafall, det jag fick var en ansiktslotion, Nivea Pure Energy, och ett lipgloss, Nivea Volume Shine. Nivea Pure Energy har en härlig doft av aprikos och ger som ett litet shimmer på huden. Nivea Volume Shine doftar underbart den med, en fruktdoft av något slag. Självklart ger den oemotståndliga lappar ;] Båda produkterna var belt underbara! Kanske blir till att jag köper dem i framtiden med ^^

Idag ska jag träffa min älskade, fast det blir nog inte förrän klockan sju typ. Jag slutar nämligen inte skolan förrän 16:05 och då ska jag springa på stan och köpa lite julklappar, ligger lite efter, men vafan, skolan tar upp all jävla tid. När jag väl är hemma måste jag städa rummet, ser ut som om ett helt gäng med fyllon har varit här inne och stökat till. Hatar det!

Dagens bild blir på detta flygplan, som den 14 Maj år 1919 flög den första flygningen över Atlanten.
The First Flight Across the Atlantic

Nej, nu ska jag kolla på LasseMajas detektivbyrå samtidigt som jag ska försöka banka in lite kemi i huvudet :/

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback