.. och på den sjunde dagen vilade hon.

Vaknade upp brevid en mycket fin pojke imorse, ni kanske inte tror mig, men det var FREDRIK REVENY! Japp, den turen har jag ;D

Tog en dusch och drog sedan ner på stan. Eller ja, nu ljög jag, vi tog inte en dusch, vi snarare använde den som redan fanns här hemma. Aja, kollade iallafall på kameran som jag har börjat blivit intresserad av. Fick hjälp av Emma, mycket trevlig tös det där. Kändes iallfall som att kameran låg mycket fint och bekvämt i handen. Jag måste bara ha en!

Idag har jag även hunnit emd att slösa pengar på en hel del onödigt, mest onyttiga saker om jag ska vara ärlig. Har säkert gått upp flera kili under den här veckan när jag tänker efter, aja, tänker inte väga mig.

Blev att jag och Fredrik testade vidare med mentos och cola idag. Köpte två rullar mentos och en 2-liters cola light, de skumma ju mer. Trädde upp mentos på en ståltråd för att få maximal effekt, då vi ville ha ner så många mentos samtidigt. Man hinner nämligen inte vänta och försöka få ner några till, man har en chans. Vi lyckade faktiskt riktigt bra. Colafontänen kom iallafall en meter upp? Nu längtar jag efter att någon ska ha cola i munnen och sedan stoppa in mentos, wo-ho ;)

Var faktiskt duktig och läste engelskan, kapitlena som skulle vara lästa tills imorgon är lästa, I'm proud. Kass bok i övrigt.

Hade även kul med trimmern idag då jag fick raka Fredriks huvud. Tycker verkligen det är askul, kanske borde jag bli en sådan som klipper får när jag blir stor. Inte för att Fredriks huvud går att jämföra med ett får, men aja. Min framtid är säkrad?


Jaha, vad blir då dagens bild? Det blir inte direkt en bild, utan det blir de tio budorden :] Men tänkte även klämma in en bild på mosés då det var han som fick de tio budorden av Gud. Mycket intressant, eller vad säger ni? :P

Mosé1. Du skall inga andra gudar ha vid sidan av mig.
2. Du ska inte göra dig något beläte eller någon bild.
3. Du ska inte missbruka Herrens, din Guds, namn.
4. Tänk på sabbatsdagen, så att du helgar den.
5. Hedra din fader och din moder.
6. Du skall inte dräpa.
7. Du skall inte begå äktenskapsbrott.
8. Du skall inte stjäla.
9. Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa.
10. Du skall inte ha begärelse till din nästas hus ... hustru ... tjänare ... tjänarinna ... oxe eller ... åsna, ej heller till något annat som tillhör din nästa.


Nej, nu ska jag umgås med min pojkvän.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Nicolaykamilla

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback