Skolan är äntligen slut!

Idag innan skolan åkte jag till idrottshuset för att kolla betyg osv. Både Cissi och jag är grymt besvikna, G?! Vafan liksom, jävla skit, trodde lätt jag låg på VG :/ Aja, det är ju en termin kvar..

Julfirandet på natur var lika trevligt som vanligt, även om våran klass inte lyckades så bra med sången. Juldansen runt skolan var kul men jobbig, speciellt då man springer i 110km/h i högklackat samtidigt som man ska sjunga "Nu är det jul igen, Nu är det jul igen. Och Julen varar än till påsk-a."

Gröt i matsalen, nejtack, åt skitsnuskig aprikoskräm istället.

Därefter gick Cissi och jag till estet, en jävla massa krångel, det hela slutade med att det inte blev några kameror för mig, taskigt. Sprang sedan på stan för att fixa pengar till Cissi, därefter systemet. Kan vara bra att ha ^^

22 december är den 356:e dagen på året, det var så många dagar jag trodde det var på året då jag skulle räkna ut antalet dagar kvar till min pension. Ibland är man inte så smart. Men iallafall, dagens bild blir något dåligt som vanligt. Tänkte passa på att göra reklam för H&M, Gift Of The Day, 22 December. Jag gillar verkligen den där ulltröjan.. synd att inte typ Fredrik eller Jonas gör det :(

Gift Of The Day 22

Nu ska jag städa mitt rum, ser förjävligt ut, fattar inte hur jag kan stöka ner så mycket :/

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback