Stockholm idag

Idag blir det att pappa och jag åker till Herkulesgatan 12 i Stockholm. Först var det tänkt att jag skulle köpa kamera med stativ och väska, men nu när typ allt är slut på lagret så blir det att jag åker dit för att diskutera kameraköp. Jag blir inte klok av att sitta här hemma och själv försöka bestämma mig vad jag ska ha, då jag inte har någon som helst aning om grejer. Hur fan rent ut sagt ska jag kunna bestämma mig vilket stativ jag ska ha? Nej, det blir helt enkelt att till professionell hjälp.

Det jag har tänkt mig är iallafall följande saker:
.. och plus ett CF-minneskort då. Förmodligen kommer det att bli dessa saker, men man vet aldrig, lika bra att åka upp och prata med dem. Haha, jag mena, förut var jag ju helt inne på Pentax K100D, men sen efter att ha hört om den dåliga batteritiden så sket jag i den. Men varför har jag gett upp Nikon D70 för? Ingen aning. Det finns ju faktiskt fler fina alternativ istället för Canon EOS 400D.

Ikväll ska jag på tjejmiddag hemma hos Alexandra, vilka som kommer vet jag inte, men minns att det var trevligt folk. Hade ju varit trevligt att tagit med kameran, menmen. Jag ska även byta julklappar med Alexandra och Cissi :D

Nu måste jag hoppa in i duschen, pappa och jag åker ju typ klockan ett, han hatar att vänta.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback