bye bye rödmyran..

sista dagen på rödmyran, slutade tidigare.. som vanligt ;P
jag vill fan jobba kvar på rödmyran :@
vill inte till svartmyran imorgon.. grrr
mina barn kommer inte ens vara där..
inte alexander heller, vi har fan kul ihop^^

idag vet jag inte vad man ska hitta på för kul :/
en bio kanske? ;)
skulle iofs behöva gå och lägga mig tidigt ikväll,
var ju astrött imorse..

Fredrik Dahlin fyller år idag! :]
myndig..
grattis-grattis!

Pusskram



När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår,
gå på vatten och färdas obegränsat i tid och rum
Jag hade makt att förvandla världen och skapa en ny.

När jag var liten kunde jag trolla.
Det var innan jag lärde mig att jag inte kunde.

maraij.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fredrik

jo du känner ju bara en... :(

2006-07-04 @ 00:21:41
Postat av: Sanderlone

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback