En heldag med cissi ;]

cissi kom hit igår, kikade på yrrol :P
cp-film det där. hade dock en stund som både cissi och jag fastnade för.
efter det blev vi sugna på glass/milkshake,
fick med oss revvy och jens till donken :]
så de hämtade upp oss med hans bil,
vilken hade bytit färg enligt mig.

donken

McDonald's chokladmilkshake smakade bättre än vanligt,
oj vad gott det var..
cissi och jens köpte McFlurry Strawberry Suprice.
åt typ upp jens hela ;P

revvy buskörde med bilen, vilket var skoj ;P
haha, cissi och jag garvade som tusan..
killarna trodde vi var rädda.. eller inte
hjärtat slog lite fortare, visst, men av lycka ;]

sen åkte vi hem till mig,
ville att pojkarna skulle testa studsmattan,
var bara jens som vågade..
cissi och jag hoppade ju också iofs.
men revvy tvärvägrade

därefter drog vi ut till bresse för ett dopp,
trodde jag skulle avlida då jag såg hur mycket det blåste,
såg ju svinkallt ut i vattnet :|
faktum var att det inte var kallt,
var riktigt skönt :)
tappade dock mitt diadem i vattnet! :@
fyfan, nu har jag bara två kvar,
ett hatar jag och det andra går typ inte att använda,
grrr, jag måste ner och köpa nya idag :/
någon som har lust att dra en sväng på stan?

vaxade en bit på revvys på ben sen när vi kom hem,
han var lite sugen på det ;P
har aldrig träffat en människa som vart så kittlig på benen som han :/
fattar inte.

mongo som vanligt..
cissi och jag ska testa hur länge man klarar sig utan att äta,
från och med 2400 igår.
personligen klarar jag mig nog bara några timmar ;P
har hört att man ska klara sig runt 50 dagar,
innan man dör dvs.
snart är det tolv timmar sen vi åt sist..
då har man ju dock sovit bort den mesta tiden ;P

har träningsvärk i magen,
cissi och jag hoppade ju en del igår^^
kommer nog bli lite mer idag med, haha
idag är det ju även en perfekt dag för film,
ska nog se på Just My Luck lite senare.
men först hunden en sväng.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Serrijöst!
Jag har en sprucken svanskota ffs :(

2006-07-11 @ 18:22:14
Postat av: J

yepp en aning tråkigt är de...


du kan ju ringa nån gång...eller iaf skriva när du sitter på msn!

2006-07-12 @ 01:30:29
Postat av: Tarjeimarlen

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback