En helt vanlig sommarlovsdag, utan menig.

såg på Keeping Mum igår med jens och eddie :]
kul film det där.. haha
psyko-momor!
trevligt att träffa grabbsen igen :D

keeping mum

drog ner en vända på stan igår,
lat som jag är tog jag bussen ner XD
skulle hämta ut lönen och byta kabel.
blev att jag köpte lite annat också;

♥ tre halsband
♥ två linnen
♥ ett par örhängen
♥ två helt underbara mappar från åhléns
♥ en bok :| tamefan!

lagade faktiskt middag igår,
gjorde lite mer så det även räckte till de lanande små pojkarna.
stuvade makaroner, kötbullar, sallad och ketchup :)

hade ingen mjölk hemma igår,
så jag tog jonas moppe ner till coop :D
haha, riktigt skojs^^

ska faktiskt städa mitt rum idag, läsa lite bok och ta det lugnt.
mitt rum är stökigt.. mår riktigt dåligt fakiskt :/
funderar även om jag ska städa garderoben,
den börjar strejka lite.
måste rensa :(

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback