Gävle med braudsen!

malin och lisa kommer strax efter åtta,
då ska jag vara klar.. förhoppningsvis :P
har fixat klart allt, har nog glömt hälften.
...så typiskt mig, glömmer fan alltid något :/
aja, vi ska bara vara bort i tre dagar, så det är lugnt^^

efter mig drar vi vidare till Hannah,
packa bilen, hmm, hoppas allt får plats XD
jag mena, fyra tjejer på en campingsemester, haha
fast jag sa till malin att jag skulle lämna plattången hemma ;P
"Amanda, sånt ska du inte ens behöva säga, det är självklart"

faktum är att jag inte plattat håret på typ en månad :/
jag går på avgiftning ;]

kommer inte kunna blogga förrän på onsdag,
"Du klarar det amanda, du är en stark kvinna!"


Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

På torsdag ska vi hitta på något!

2006-07-18 @ 01:22:03
Postat av: Fredrik

Vi som i du, jag och alla andra som kan ^_^

2006-07-19 @ 22:56:58
Postat av: amäända

det låter kul :]

Postat av: Rubeneira

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 13:17:31
URL: http://rubeneira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback