Gävligt bra planer på G! :P

idag fick vi för oss att  det skulle vara trevligt att åka och tälta om någon vecka.
malin står för bilen :P
hannah, lisa och jag för det goda sällskapet, haha
efter lite letande kom hannah och jag fram till att Gävle blev bra ;P
så det blir Furuviks camping den 17-19 juli ^^


måste bara kika upp när vi kommer hem från Matildas stuga..
...var det den 17:e? :/
skulle varit bra om vi kunde åkt upp till matildas stuga tidigare på fredagen,
men cissis morfar fyller ju 90,
så cissi kan inte åka så tidigt, det är ju kalas för honom ;]


monterade ihop studsmattan idag,
gick faktiskt väldigt bra :)
kan ju iofs bero på att jag är näst intill proffs :P
var blandannat 88 fjädrar man skule spänna upp "tyget" med,
det du!

lisa och hannah var här och hoppade på min studsmatta :D
trevligt!
hannah åkte hem runt tolv, lisa sex timmar tidigare.
jag och hannah planerade lite inför tältningen XD


grrr, har jag LITE damp eller,
för det första har cissi varit borta i stugan i flera dagar, UTAN att blogga.
sen när hon kommer hem har åskan slagit ut hennes modem :/
det skulle ta mer än en vecka innan hon får tillbaka det :@
PLUS att min dator är helt bäng i huvudet.
ska bli skönt sen när den riktiga xp-skivan kommer :)

Pusskram




det är tråkigt när det går för långt.

Kommentarer
Postat av: J

:s wtf?

2006-07-10 @ 10:04:46
Postat av: Abdulalise

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback