Idag..

vaknade riktigt sen, typ halv tolv,
det är vääldigt sent för att vara mig!

gick faktiskt upp och slipade klart stolen,
som för övrigt är den första av fyra som jag skulle göra den här sommaren :/
måste nog snabba på lite :|

när jag stod där och slipade stolen som bäst ringde hannah,
undrade om jag ville hänka till bresse,
vilket jag självklart ville :D
sol-sol-sol-sol-sol-sol-sol-sol
hannahs cykel var typ trasig eller något,

så hennes mor skjutsade och hämtade oss :]
hade varit bra om man cyklade ut,
behöver all motion jag kan få :/

min käre far och mina kära bröder åkte och kikade på bajen idag,
så mor och jag var ensamma :]
passade på att äta skink och broccolipaj,
my favorite!

åkte till hannah sen och såg på Walk the line,
Reese Witherspoon är ju bara så söt!
inte konstigt hon fick en oskar för den rollen.

walk the line

imorgon ska pappa och jag till elgiganten :D
lämna in min cpmobil,
hoppas den blir pigg och kry när den kommer tillbaka.
det är lite jobbigt bara,
köpte ju mobilen min över internet av elgiganten,
så det är inte säkert att jag kan lämna in den där :/
kanske måste skicka den till något mongoställe --.--
det visar sig imorgon när jag kommer dit!! grrr
pappa vill åka redan halv tio :|

.. får helt enkelt försöka att komma i säng lite tidigare idag.
men de tär svårt, är pigg om nätterna

nägra till poäng på geekskala,
skaffade mIRC igår ;P
ganska så bra program tycker jag nog^^

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback