Igår..

känns som en evighet sen jag bloggade sist,

kan bero på att det nästan var det också.


aja, men igår iallafall hade jag bestämmt mig för att slipa stolarna,
haha, blev inget av med det.
hänkade med Elin til stan och solade istället xD
fy skäms! inte sola solarium på sommaren!
menmen :/
alltid kul att träffa Elin!

på vägen hem fick jag sällskap av Lisa Gustafson,
har inte pratat med henne på evigheter!
hon hade nämligen precis slutat jobba för dagen^^
härligt med en liten pratstund :D

träffade Revvy sen på kvällen,
kulkul! :D
milkshake ftw!
testkörde hans bil, haha.
det gick väll bra, eller något.

Pusskram




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det gick skiiitbra! ^^

2006-07-31 @ 00:50:49
Postat av: amäända

;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback