Inlines åkning i flood.

tog mina inlines ut till klubbholmen med mor,
höll seriöst på att dö på vägen ut, var för varmt..
molnen började dock komma fram lite när vi var framme.
men det var det värt, hur skönt som helst i vattnet ju :)
säkert 24 grader..

sen när vi skulle hem började det regna :/
drog in på bresse-resturangen, tog en lövbit med klyftpotatis ^^
inte så nyttigt kanske, menmen, hoppas på plus minus noll.
passade sen på att åka hem när regnet sluta, HA.
för er skadegalda..
..började spöregna när vi var på väg hem, GRR.
då menar jag verkligen spöregn!!
faktum är att det var lite skönt efter ett tag^^
var dock lite jobbigt förbi gånstagården,
det var verkligen som att åka inlines genom en flod.
haha.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra,
mamma och emil ska på bio :S
funderar om jag ska med..
Poseidon, inget jag vill se direkt,
hoppas på att mor bjuder isåfall ;P

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Josefina

Drink-grejen? :) jag tror jag tog det typ första alternativet som va de där Livejournal / Blogspot! mvh JoseFina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback