Jag är inte sexuellt understimulerad!

dricker du eller dricker du inte?
- jag vet vad jag gör.. ;P

drog till statoil cissi och jag,
köpte tolv bullar, chamallows (ja, de hette så), billys hawaii-pizza, två cider och två sexpack.
perfekt! ;D
drog vidare till bresse..
tände våran lilla engångsgrill, vilket gick förvånansvärt bra..
högg ihjäl pizzan och därefter grillade vi den, mohahaha..
den blev dock inte riktigt som vi hade tänkt oss XD
grillade våra bullar och våra chamallows, mums :]
drack, blandade till spriten jag tog med,
sen hade vi ju våra sexpack, oj vad vi gillade dem!
lyssnade på musik med min soundbag,
visste att den skulle komma till användning ;D

hade seriöst astrevligt!
måste göras igen :)

cissi är den bästa uppfinningen, omg!
och såklart alexandra då ;P
tillsammans blir de hela jävla altet!

ska till farmor och farfar imorgon,
men det blir ju iofs idag.
de bor i viksäng,
som ligger mellan strängnäs och enköping, efter hjulstabron.
är iofs deras landställe,
men nu på sommaren kan man så gott som säga att de bor där :P
cissi ska även med :)

elin ville tydligen hitta på något,
men det går inte så bra då.
får bli någon annan dag? :)
cissi sa tydligen det till mig igår, men det minns jag inte.. haha
trots att vi inte drack en droppe igår :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

mjo du e ju inte precis sexuellt överstimulerad...................... ........................

2006-07-02 @ 14:34:50
Postat av: cissi

uppfinning?! :P
tyvärr kan ju inte jag ta åt mig äran :P
men det är ju alltid trevligt att bli uppskattad

2006-07-02 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback