Jens, Jens, Jens, Jens, Jens, Jens, Jens

inte konstigt vi blir trötta på varandra ibland ;P

var härligt ute i jens stuga,
fast jag har lärt mig att man inte ska bada med kläderna på,
de blir väldigt blöta då :/
började som ett väldigt litet oskyldigt vattenstänk från mig..
..som slutade med att båda låg ner i vattnet med kläderna på xD

såg nyligen på The 40 year old virgin med jens,
har haft den på datorn så länge jag kan minnas,
var först nu jag såg den..
trevlig film det där ;]
åt min äppelpaj jag bakade idag,
var dock inte så mycket kvar av den,
min bror tyckte visst den var väääldigt god! :P
hade lite tråkigt idag, så jag hann baka chokladbollar också,
mycket goda ;]
nu är jag så mätt så jag spricker^^
allt eller inget! :P

måste gå upp tidigt imorgon :|
ska ju vara på stan halv tolv, för en lunch med bitchen.
oj, vad länge sen det var jag kallade honom bitch! :/
måste börjas med igen^^

min hund lät just som en brandbil där nere! :O
han har riktigt mysko ljud för sig när han sover..
men brandbil var något nytt ;]

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

nåt på g?

2006-07-13 @ 05:23:52
Postat av: Pils

;) låter så :P

2006-07-13 @ 07:17:22
Postat av: amäända

--.--

Postat av: J

(^_^)

2006-07-13 @ 10:57:14
Postat av: Fredrik

Haha grymt! :D

2006-07-13 @ 14:59:57
Postat av: amäända

ehm?

2006-07-13 @ 15:09:36
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Morganline

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-09-22 @ 11:42:32
URL: http://morganline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback