Klubbholmen, Filmkväll, Solning, "Vill-ha"

var ute i klubbholmen igår med mor, trevligt :)
hade molle med, ojoj vad han badade.
man blir riktigt lycklig av att se honom bada,
han badar ju verkligen! ^^

dykarhunden
molle med sten
molle och sten


jag kastar i en sten, oftast väldigt liten.
ut springer han och dyker ner^^
han kommer dock alltid upp med fel sten, som dessutom är mycket större ;P
min hund gillar stenar ;]

sen fick vi besök av en andmamma med hennes tre små ungar, cute!
tur att mamma och jag hade med oss chips :]

änder

igår såg jag på film med eddie, koffe, jens och cissi :)
kikade på en dokumentär som hette "My date with Drew"
ganska kul må jag säga.

idag på dagen hade jag tänkt att fixa stolarna,
men elin frågade om jag ville sola med henne på stan, klart jag vill lixom ;P
får fixa dem när jag kommer hem sen.

har fått en sån här panik nu,
då jag verkligen känner att jag vill ha en sak.
jag vill verkligen ha en ny mobil har jag kommit fram till.
koffes var så fin! <3
egentligen inget fel på min,
förutom att kameraknappen är lite cp och sen att den är repig då.
men knappen fixar de på affären,
ska lämna in den imorgon när pappa drar till hälla^^

garantin håller typ ett år, tar slut den 4:e nästa månad ;P
dvs. om en vecka typ, haha

vill verkligen ha en ajpådd också, grrr
får se hur det blir :/
kan inte köpa en massa ifall jag ska köpa mig en fin systemkamera sen,
man är ju lixom inte gjord av pengar direkt.

min lön jag fick genom kommunen räcker inte så längt :/
förra året var bättre betalt,
då jobbade jag 127h mot kommunens 105h, dvs. inte så mycket mer.
tjänade dock mer än dubbelt så mycket då som jag gjorde den här sommarn, lite surt :@

måste verkligen ta tag i stolarna nu :/

Pusskram



Elin (L) Patrik. säger:

synd att inte cissi var kille, för då hade ni ju kunnat bli ihop ;)


Kommentarer
Postat av: cissi

Men det är lugnt, jag kan operera mej!!

Fast nej, jag trivs som tjej.....vi får bli lesbiska.
men å andra sidan vem ska då trösta mej när vårt förhållande tar slut??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback