Rätt Rättvik

kom hem från rättvik,
mamma och pappa hade precis kommit hem de med :]
måste erkänna att jag saknat dem <3


blev hämtad av hannah och hennes pappa i söndags.
kom fram till rättvik runt 21 tror jag :/
fick god mat..
hannah mamma, moster och hennes man var där när vi kom.
efter maten gick hannah och jag en sväng runt på stan,
jag behövde lite pengar från banken.
...minns dock inte om vi hittade någon :/


rummet som hannah och jag sov i var seriöst det minsta jag sett,
det var en våningssäng som hade bredden 70cm typ^^
men mysigt var det :)
resten av villavagnen var fin,
en sån skulle man ha på tomten och bo i ;D


gick i rättvik och shoppade lite på dagen i måndags,
tog även en sväng förbi rodelbanorna ;P
skitkul!

hannah med sallad
amanda rodel
jag må säga att jag ser lite efterbliven ut^^

hannah och jag gick och käkade på Stars på kvällen,
kebabtalrik ftw!
sedan myste vi, gick ut på den långa bryggan bla.
ristade in våra namn i bänken^^

amandahannah
hannah
kvarlämnat
amanda

idag på dagen så shoppade vi vidare i kupolen :)
hittade en hel del fina saker faktiskt!
har dock gjort av med en hel pengar på sistone --.--

Pusskram



Kommentarer
Postat av: Fredrik

ingen kommentar

2006-07-25 @ 21:46:51
Postat av: Louiselin

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback