Snickerskaka!! :D

tog en tripp med molle till coop,
köpte blockchoklad och jordnötssmör :]
när jag ändå var ute och gick med hunden passade jag på att gå förbi hannah,
lämnade en skiva med bilder från Rättvik, Furuvik och Festen :D
Molle fick gå in och dricka vatten,
oj, oj, han gillar att vara inne hos för honom okänt folk :]

när jag kom hem 1½ timme senare hade farmor och farfar varit här hemma,

farmor hade lämnat två klänningar :D
båda var hennes gamla, en var köpt och hade hon sytt själv ^^

satt som smort på min kropp,

shit vadå ärva någons figur^^
måste dock sy in den litelite granna runt brösten.
men annars så :)

därefter gjorde jag snickerskakan :]
hur lätt som helst att göra och himmelskt god!

..ska verkligen försöka att komma i säng i tid ikväll :/

Pusskram


Kommentarer
Postat av: J

hmm .... :/

2006-08-02 @ 07:51:03
Postat av: Fredrik

mm...

2006-08-02 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback