Vädret är lurigt.

just nu är det jättefint ute,
solen skiner och himmlen är blå.
men om man nu skulle dra ut till bresse skulle det bli moln och börja regna :/
så är det fan alltid.
men om jag nu skulle stanna i stan,
ja, då kommer det vara asvarmt och soligt hela dagen.
har ett problem här :(

igår mötte jag upp cissi på stan, runt två
köpte en kalender, som jag själv tyckte var väldigt fint, väldigt "jag"
blev även en liten söt rosa penna till :)

kalender + penna

när jens slutade, runt fyra, mötte vi honom utanför hans jobb.
trevligt.. tog en sväng till sibylla,
han köpte en tunnbrödrulle med två korvar.
kan vi åka till sibylla någon mer gång, tack? :(

drog hem till mig, hoppade lite och så.
väntade på becca, som skulle vara klar runt åtta,
då skulle vi ut til cissi :)
mötte sedan upp becca vid alén,
hon hade typ väntat en kvart :/
men vi hade lite problem med våra cyklar,
det var punka på jens.. så vi försökte pumpa det,
men min pump var typ gjord för bilar :/
fick ta lite hjälp av pappa så fixade sig allt^^
men tillslut lånade jens pappas hoj istället.

allmänt mys hemma hos cissi,
cyklade hem runt tolv typ,
jens jobbar ju och går upp typ halv sju om mornarna.
becca höll tempot hem, bra där :P
då kom vi hem fort :)

vaknade typ sju imorse, mådde kasst.
lyckades dock somna om ett antal gånger.
kroppen mår inte riktigt som man vill.
aldrig mera det här "testet".
klarade mig 35 timmar utan mat,
resulterade i två kilos viktminskning,
vilket jag snabbt kommer gå upp över dan ;D
det här "testet" bevisar rätt bra att kroppen behöver mat för att funka.
vaknade ju nämligen upp med världens huvudvärk,
kallsvettades, magont och en och annan svimmelkänsla :/
men nu har jag ätit iallafall, skönt!
mår nog bra snart igen :D

imorgon ska jens och käka lunch ihop,
förmodligen på "chimera"
plocksallad ftw!
eller så skulle vi äta på något nytt ställe jens snackade om,
brevid kebabhuset.. tror jag såg det på skolavslutningen.
längtar redan ;P

fan, vad ska man göra idag tro?
ska iallafall studdsa lite, som vanligt ;)
ska även ta mig ett nytt försök att se just my luck :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Millsberry

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

Postat av: Millsberry

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-01-14 @ 21:45:25
URL: http://www.millsberry2007.com
Postat av: Teodoranneli

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-03-26 @ 08:20:23
URL: http://teodoranneli.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback