Äntligen får jag blogga igen :]

Cisspiss.blogg.se;
"just nu befinner jag mig i djup chock ;) , amanda, du har inte bloggat sen imorse!! vad är detta?? trodde man kunde lita på att alltid få läsa din uppdaterade blogg :P"

när jag inte bloggar på över 24h,
ja då har något hänt..
..vilket det också hade igår.
JAG SVIKER ALDRIG!
min lillebror "fixade" så internet inte funkade! :@
morr!
tråkigt damp jag hade,
kunde varken vara inne på msn eller blogga :/
hade skittråkigt! var dessutom ingen som hörde av sig,
och JA, det är ni som ska ringa :P

hade ju ingenting att gÖra igår,
så jag fick för mig att städa rummet :S
när jag ändå höll på tänkte jag att jag skulle möblera om och rensa lite..
kom till halva rensandet när jag tröttnade :/
nu ligger det hur mycket grejer som helst på golvet..
grrrr, kommer få fortsätta idag.

igår på dagiset byggde jag en jättestor gubbe,
byggdelarna var några slags platta plastbitar med "hakar" på varje hörn,
konstiga saker ;P
Birgitta, Agneta och Ann-Sofie blev impade ;O
haha, Birgitta; "Jaha, inte konstigt du går natur.. det där skulle aldrig jag klara"
haha, det är så snälla de där tre :)
slutade även en halvtimme tidigare som vanligt^^

även idag en halvtimme tidigare :D
eftersom det bara var åtta barn idag (sex stycken igår!) var det vädligt lugnt och skönt på dagiset.
halv fyra är det typ bara lilla amanda kvar,
så jag brukar få gå då :] har ju egentligen jobb till fyra.
idag har jag mest lekt med barnen.. städade pysselskåpet iofs,
men nu säger Birgitta att det är slut på städandet "Nu orkar vi inge mer!"
vi har nog städat på alla ställen det går att städa på.. haha
det är iallafall väldigt roligt att leka med barnen,
de är så himla söta så man dör!

idag hade vi kalas med glass, firade tre födelsedagsbarn..
Martin, Wille och Alexander..
tror Wille fyllde två och Martin och Alexander tre.
anledning för att vi firade alla tre idag var att de fyller år då dagiset har stängt.
man märker redan nu hur barnen dimper av en efter en.

jag jobbar ju vanligtvis på skogsmyran.. men efter fredag blir det ändringar..
Fredag: Rödmyran
Måndag: Rödmyran
Tisdag - Fredag: Svartmyran

de slår ihop dagisen nu när det börja närma sig semester..
skogsmyran och svartmyran blir ett och samma dagis,

nu har jag iallafall fått blogga av mig lite ;D
sköönt, haha.
jag har ju mitt bloggberoende,
som tyvärr inte går att göra något åt.
aja, vad ska man hitta på idag då?
nej DAMN! >.<
måste ju städa färdig rummet. grrr

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men shit jobbigt att städa ett rum på två gånger en meter! :P

2006-06-28 @ 20:30:45
Postat av: Tarjeizainab

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback