Cissi's house

var hos Cissi igår ju,
cyklade ut..
gick väldigt mycket fortare än vad jag trodde
cyklade bilvägen, kändes bättre :]
lagade pizza,  blev god.. men lite hård :P
badade i hennes pool, dansade på jens dansmattor och hade allmänt trevligt
måste göras igen :D
lottade om hur vi skulle sova,
blev jag och Cissi i hennes säng,
Matilda i gästsängen och Becca och Michelle i soffan :)

runt tre på natten fick Becca, Cissi och jag för oss att bada^^
cissi visste ett bad som vi gick till,
badade näck ;D

badning :)

idag stack vi till bresse,
Matildas pappa kom och hämtade Becca, Matilda och Michelle..
skjutsade dem till bresse ;) Michelle åkte dock hem
Cissi och jag tog cyklarna :)
jag var först i vattnet ;P haha

vi fick sen sällskap av Koffe, Jens och Pils :]
trevlisch, Jens åkte dock hem tidigare (?!)

kom hem, kom på att mor och far inte var hemma :/
fick fixa egen mat, sallad ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback