En vecka av jobb, igen

har redan jobbat en vecka, bara två veckor kvar nu..
den här veckan tror jag inte att det händer något speciellt,
förra veckan var det ju midsommar, det var kul ;D
man kan ju alltid hoppas att någon fyller år,
så man får tårta ;]

usch vad jobbigt det var att gå upp,
ville inte vakna upp från min dröm.
jag drömde att jag var utomlands,
så mötte jag ingen mindre än cissi,
seriöst.. vad kul vi hade! ;D
känns som vi borde åka någonstans?

hoppas man hittar på något kul efter jobbet idag,
förra veckan var jag ju lite lam..
men då var man inte van lixom.
en sak som jag vet att jag ska göra när jag kommer hem..
..redigera gelébjörnsex-bilder ;P
haha, fick till en del fina..
om bilderna är så speciellt "erotiska" vet jag inte, haha
men kul blev de^^

nej, måste fan tanka alla beckfilmer,
sugen på beckmaraton ju ;D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Paulella

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback