förberedelse studenten..

vaknade runt tio imorse,
mamma har dock varit inne i mitt rum några hundra gånger när jag sov!
..känndes det som iallafall ;P
mamma är lite galen,
hon gick upp redan sex imorse för att hon skulle fixa en massa..
släkten kommer ju :]
mamma och pappa har pyntat med ballonger och björkris på trassen, fint..
själv ska jag skriva ut text till plakatet, fixade det i typ förrgår..
men vi glömde datum :/
det här ju nytt för oss, så vi vet ju inte hur man gör ;P

Emil och resten av studenterna träffades halv åtta imorse för en champagnefrukost :)
grrr, jag viii också ta studenten!

ska fixa kameran så allt är klart ;)
jag LÄR ju fota!

är faktiskt riktigt glad över min brors skull,
det är inte ofta man är det ;P
haha..
nu är det slut för honom..
arbetslivet väntar för många, för vissa inte,
andra en ny omstart med yttligare plugg..
men för Emil gäller annat,
8 månader i USA ;)
det kommer nog bli hans livs bästa upplevelse!
jag är verkligen jätteglad för hans skull! :/

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Theodorelle

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback