frågor :O

kopierat från Elin.

Vem är du?
Amanda Eriksson
Attityd:
Har ingen
Ålder:
17
E-post:
[email protected]
Stjärntecken:
Stenbock
Jag kommer från:
Enköping
Jag bor:
Gånsta, Enköping
Mentalitet:
Störd
Internet Explorer eller Netscape?:
Använder mig av IE
Familj:
Mamma, Pappa, Emil, Joans och Molle
Kroppsdel du har mest nytta av:
Benen?
Varelse jag är lik:
Mask
Tror du på något?
Nja.
Frisyr:
Så rakt som möjligt?
Hårfärg:
Mellanblond
Längd:
168 cm
Skostorlek:
39
Gillar:
kladdkaka :)
Ogillar:
moppelukt och fisk
Favoritmat:
kinamat
Favoritglass:
mjukglass
Favoritdryck:
juice!
Gillar du godis?
yees!
Isåfall vilken sort?
choklad <3
Min favoritklädesplagg:
mjukisbyxor
Min favoritbok:
men shit, jag hatar böcker
Min favoritmusik:
allt!
Min favoritlukt:
nyduschad
Öl eller vin?
vin
Liknar du en kändis?
njaa, kan man räkna mamma som känd?
Bästa låten i världen:
Simple Plan - Perfect
Skriver du dagbok?
hmm, jag bloggar?
Älsklingsfärg:
rosa är sött
Skulle aldrig ta på dig:
ett par röd jazzbyxor
Vad ville du bli när du var liten?
tvkock
Blev du det?
haha, njaa
Sportbil eller familjebil?
sportbil :D
Katt eller hund?
hund
Har du nån nojja?
hmm.
Fobier?
småkryp!
Deppig eller glad?
glad
Värdesätter du ärlighet?
japp, men till en viss gräns
Känner du en mytoman?
ja, det tror jag.. alla känner alla i Enköping
Har du pojkvän/flickvän?
nej
Är du kär?
nej, bara den snygga killen i matsalen som plötsligt fanns där en dag <3
Vem/vilka vet mest om dig?
alla som någon gång druckit med mig XD
Gillar du att slåss eller?
lite grann kan alltid vara skojs
Är du seriös?
hur, när var?
Vem är snyggast i världen?
ohh, det finns så många..
Vad är du allergisk mot?
äckliga överblonderade byst-tjejer
Vad gör du nästa år?
ligger med en parpalydrink på någon härlig söderhavs-ö.. (vunnit på hästar?)
Hårdrock eller synth?
hårdrock
Har du utländska föräldrar?
nej, utomjordiska dock
Är du sexuellt frustrerad?
nej
Vem är snällast just nu?
mina vänner
Var har du ont?
min fot har somnat, gör ont :/
Vad tycker du om idrott?
trevligt så länge man själv inte utövar den! ;P haha
Gillar du att fotografera?
jaopp
Salt eller socker?
socker ftw
Gillar du ketchup?
yepp, men bara på korv.
Sushi eller hamburgare?
hamburgare
Små eller stora bokstäver?
små bockstäver skrivna stort :)
Är du blyg?
nje, hoppas inte det
Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då?
en resa ut i ingenstans med mina vänner
Har du någon piercing?
nej, öronen?
Använder du smycken?
yepp
Är du glad nu?
hmm, njaa
Var du glad igår?
ja, blev glad när jag såg min bror och isabel på väg in till balen
Vem skulle du vilja ge mjältbrand?
alla som försöker stoppa all sort av hemladdning, GE UPP!
Kaffe eller the?
the
Om jag vore en färg:
turkos med rosa inslag
Jag har kysst:
det mesta
Sexuell läggning:
heterosexuell
Jag har:
ett par hörliga duntofflor och en 100grammare med mörk choklad
Barn:
nje
På min fritid:
gör jag inte ett piss
Om sex månader:
räknar jag ner dagarna till min 18-årsdag
Jag samlar på:
roliga kompisar ;D
Jag ångrar att jag inte:
varit modgare
Jag blir glad av:
att lyssna på musik och känna mig hurtig
Jag blir förbannad av:
allt skitsnack och osämja i världen
Om jag fick 10 miljoner:
skulle jag förmodligen spendera det mesta på kläder, smink, skor och en hel del annat onödigt, sen bjuda alla jag någonsin älskat på en resa :)
Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon:
äta på mig själv
När ingen ser mig:
spanar jag in dens häck ;D
Bästa tekniska uppfinningen:
datorn, tätt efter mobilen
Levande begravd eller levande kremerad:
omg, vill inte ens välja. Andra alternativet går iofs fortare
Har du haft sexuella fantasier om det egna könet:
OMG! Cissi ftw :P
Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon:
;D
Jag har använt sexleksaker:
nej
Vilka:
ingen, tråkigt när jag tänker efter :/
Jag har betalat för sex:
nej
Min konstigaste sexuella upplevelse:
vi tar det någon annan gång
Beskriv dig själv med tre ord:
störd, flummig, pratglad?
Har du nån gång varit deprimerad:
ja
Känner du någon som varit/ är deprimerad:
ja
Finns det någon du vill lägga en förbannelse på:
mohaha, japp!
Har du blivit behandlad som skit av en vän?
det kan jag nog påstå
Har du bra självförtroende:
hmm, nja, det skulle kunna varit bättre
Älskar du livet:
livet leker.
Vad har du för humor:
annorlunda, but I like it ;P
Har du en bästa vän:
många <3
Läser du?
serierna i morgontidningen
Mobiltelefonen betyder för dig:
allt!
Drömmer du?
jämt ;D
Om ja; minns du dina drömmar:
alltid
Röker du?
nej
Spara eller slösa?
slösa!
Favoritsemesterställe:
thailand
Vem diskar hemma hos er?
diskar??!!
Storhandlar du?
haha XD nej
Är det något du är bra på?
:/
Är du praktisk?
lite kanske :)
Är du teknisk?
mer än pappa, haha
Tittar på TV:
simpson!
Hur mycket tittar du på TV?
beroende på humör..
Äger du nån leksak?
massor!
Lekte du med Barbies som liten?
OM jag gjorde!
Eller föredrog du lego?
det med ;D
Onani; skamligt eller njutningsfullt:
onani är väll till för njutning?
Vad anser du om porr?
bra då det itne sker i överdriven konsumtion och då det inte blir ett beroende.
Fotograferar du mycket?
allt jag ser :)
Högtid du gillar?
jul
Har du prestationsångest?
vissa delar av mitt liv
Dricker du mjölk?
jaoo, bra besntomme
Har du varit på festivaler?
Hamnfestivalen! XD
Hur ofta byter du sängkläder?
för sällan :(
Har du en bra relation till dina föräldrar?
tillräcklig
Gillar du att betala räkningar?
har aldrig gjort det, vet ej.
Har du koll på din ekonomi?
nej
Har du något synfel?
ett litet på höger öga
Vet du vad ordet paradoxal betyder?
nepp, men kan googla så vet jag ;D
Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika/vårdpryttlar?
kan hända..
Är du social?
i verkligheten, ja
Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag?
om den personen betydde mycket, ja
Vad är det mest romantiska du vet?
när ngn bryr sig om ngn anna, det är tillräckligt romantiskt för mig :)
Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då?
funderar lite hur jag lyckades få in den kanalen på min tv och vem min partner är??!!
Bra egenskaper hos en kille/tjej är:
finns så många...
Bra egenskaper hos en vän är:
förståelse och mongohumor
Dåliga egenskaper hos en vän är:
seriösa inslag
Vet du vad emotionell instabilitet betyder?
nepp.
När något går sönder blir du:
rasande så länge det gäller mina saker..
När du gör dig illa blir du:
arg och benämner mitt kvinnliga känsorgan vid fula namn.
Gråter du ofta?
hmm, hur definieras ofta?
Vilken är den bästa känslan du vet?
nykär^^
Är känslor svåra att förstå sig på ibland?
kan vara om de itne är konkreta
Tycker du utseendet är viktigt?
det är det första man ser hos en männiksa
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande?
om sexet funkar, tror jag förhållandet funkar, men självklart är det bara en sån liten del.
Trivs du på ditt jobb/utbildning nu?
japp, men snart är det slut.
Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du ändra?
finns mycket. de gånger man tvekat.
Favoritcafé?
där min vänner är..
50 tal eller 80 tal?
hmm.
Har du slagit någon nån gång?
jens?
Om ja; skämdes du efteråt?
haha, nej! XD
Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande?
nej.
Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit?
haha, det hoppas jag väll inte.
Vad får dig illamående?
avföring?
Trodde du på tandfen som liten?
japp
Får du blommor ofta?
födelsedagar
Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig:
en påse med tusenlappar
Hade du en bra barndom?
är den ens slut?
Gillar du att fiska?
kan kanske vara kul? fiskar är äckliga!
Gillar du kakor, tårta och bullar?
lite för mycket kanske :(
När brukar du gå och lägga dig?
beror på den fysiska aktiviteten under dagen
Har du några särskilda kvällsrutiner?
blogga ^^
Hör du nåt ljud just nu?
en massa jävla ljud från msn-konversationer
Ensamhet är:
när man vaknar upp på morgonen och känner sig alldeles övergiven
Ögonfärg:
Blå tror jag :/
Beroende av:
Min plattång
Hur mycket smink använder du dagligen?:
Blir mest lite mascara
Vad har du ätit idag?:
Oh shit, to much
Dagens klädsel:
mjukt
Senaste låt du hörde?:
Twist of Love
Senaste inköp?:
En french hot dog
Vilka hårfärger har du haft?:
Endast min vanliga, slingor och brun
Brukar du äta frukost?:
yepp
Vad gör du på helgerna?:
Olika saker, träffar vänner
Gillar du att få uppmärksamhet?:
Rätt uppmärksamhet  kan vara trevligt ibland
Din största talang?:
Tror inte jag har någon? :/
Husdjur:
Molle <3
Hur är ditt hår?:
Just nu har jag en sned tofs med ett diadem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback