Fucking monday!

måndagar, säg någon som INTE hatar måndagar..
grrr, klockan råkade dessutom ringa 05:55 imorse :@
hade glömt att ställa om klockan sen i fredags..
somnade dock om och vaknade nu..
lugnt, lektionen börjar inte förrän om 1½ timme :)

somnade med blött hår igår,
fyfan så jag ser ut :/
haha, plattången nästa!
jag kommer ha hunnit slitit sönder mitt hår lagom tilll hamnfestvivalen.
menmen.. ska även försöka hinna ut med molle nu på morgonen..

ska ju till västerås sen med cissi.
man LÄR ju ha kjol eller något
kommer inte palla en hel dag i västerås annars..
u-asch! min hud bränner lite smått sen igår..
men det är så det ska vara på sommaren ;D
FÖR NU ÄR DET SOMMAR!

ska platta håret nu, sen molle och sist frukost :)
Pusskram

ihatemondays


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback