Home Sweet Home

borta bra men hemma bäst :]
skönt att komma hem efter en dag av slit..
städat idag med, men blev mycket lek också.. haha
lekte med riddare/sjörövare med Alexander och Martin^^

fixade blommor och björkris till stången imorgon..
var även uppe och hälsade på Ann-Sofies häst idag, Cornelia.
OMG, stor häst det där, 1,7 i mankhöjd :/
slår ju till och med Cissis Prudy med två centimeter..

det är verkligen jättesöta ungar på dagiset,
synd att många söta har slutat för terminen :/
rätt några barn nu..
sista veckan jag jobbar kommer de tre dagisen slås ihop och bli två..
jag ska då jobba på rödmyran istället.

frågade "bitta" idag om man fick fota på dagiset,
vilket man fick :D
barnens föräldrar hade skrivit på ett papper om det,
vet dock inte om man kan kan publicera på bloggen? ;P
jo, men det kan man nog.. hoppas jag.
det visar sig om jag blir anmäld eller något^^

vad ska man göra idag då tro?
tror jens snackade om att han ville hitta på något idag,
kan bli kul :D men om det regnar tänker jag inte cykla,
för jag har ingen regnjacka och den jag brukar låna av mamma är jätteful.
gummistövlar har jag iallafall ;D
kan be om skjuts 0:)

hungrig! hoppas mamma lagar något gott,
luktar som, hmm, kassler?
men vi åt ju det igår :/
aja.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Lokenicoline

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback